НУШ

11 січня 2021 р. у рок на тему "Час доби" 2 клас. Робота у групах .

               

                                      



8 грудня 2021 р. Робота у парі! 3 клас


6 грудня 2021 р. Урок на тему"Година" 2 клас .

                   



30 листопада 2021 р. Поповнення портфоліо 

" Мій будинок" 3 клас.



22 листопада 2021 р. Використання Інтелект -карт на уроці англійської мови. " Професії". 
3 клас.


Найбільш ефективні результати дає використання розумових карт при роботі з лексичним матеріалом.При вивченні і закріпленні нової лексики застосовуються наступні методи роботи з картами:
 -складання розумових карт вчителем разом з учнями на уроці.
 - складання розумових карт учнями на уроці індивідуально, в групі, в парі. 
- складання розумових карт учнями вдома.
            




1 вересня 2021 р.   Урок-знайомство " Давайте познайомимося" . Учні 2 та 3 класів створили візитну картку про свої вподобання. 




10 лютого 2021р. Проектна робота "  Овочі та фрукти" . Використання інтерактивного аркуша. 3 клас

Інтерактивний  листи, який  містить інтерактивні завдання та дозволяє  вчителю швидко надавати учням зворотний зв'язок. У навчальній роботі можна використовувати цей інструмент як для формувального, так і для підсумкового оцінювання. 







3 лютого 2021р. " Фрукти та овочі ".  3 клас 
Щоб перевірити свої знання слів по даній темі , здобувачі освіти вправно підтвердили це у грі " Відгадай та назви "


 

2 лютого 2021 р.   " Розвиток навичок  діалогічного мовлення" 2 клас. 
Спілкування є невід'ємною частиною комунікації дитини у світі .  Під час уроку рольова гра розвиває діалогічне мовлення та сприяє удосконаленню мовленнєвого процесу.




4 листопада 2020р. Урок " Ми любимо цікавеньке.." 1-2 клас.



21 жовтня 2020р.   Фрагмент уроку на тему 

" Повторення літер та слів " . 1-2 клас. 

Гра « Вчимося писати літери та слова »

Малювання крупами позитивно позначається на розвитку дрібної моторики пальчиків, тактильних відчуттів дитини сенсорики, мислення, фантазії, уяви, мозку дитини.
Для цієї гри  потрібно: мілкі мисочки або кухонний  піднос та  різнокольорова крупа( рис, гречка, кус-кус, пшоно, будь-яка) Насипаємо крупу, і починаємо згадувати літери, якщо діти знають як пишеться літера, то повинні написати , якщо ні , тоді разом вчитесь писать ту чи іншу літеру.



Немає коментарів:

Дописати коментар